Thursday, October 18, 2012

everybody's getting married..

Assalammualaikum w.b.t dan selamat tak lama lagi tengah malam..hehehehe..

Alhamdulillah...
tadi dapat panggilan dari abang angkat kat penang..
dia akan kahwin insyaAllah awal bulan hadapan..heheheh..sangat happy masa dia call tadi..

itu dah satu kan...

next week lagi, ada sorang member kat penang akan kahwin juga..
dan insyaAllah..saya akan datang..heheh.insyaAllah..memang dalam plan..

lepas tu..
.
.
.

my cutty cuzzy juga insyaAllah akan kahwin awal bulan depan..
hmm..ni memang saya nak pergi sangat sebab keturunan perempuan pertama yang kahwin...
plus majlis kat rumah kan..memang nak baliik sangat..
.
.
.
.
pastu...
my cuzzy yang ada kat maktab sekarang ni pun insyaAllah akan kahwin bulan 12 nanti..
heheheh..
wah...
mesti meriah..
dan again,
saya cuma mampu mengirimkan ucapan tahniah.. -,-
.
.
.
dan..last but not least...
HIM...saya rasa kalau anda baca post sebelum ni..anda akan tahu siapa orangnya..
alhamdulillah..
jujur, saya dah tak rasa apa-apa..
inilah kata 'cinta kerana Allah..'
bila kita terluka, kita akan tidak terlalu merasa...
kan..
kan..
kan...
saya cuma mampu ucapkan selamat pengantin baru...
.
.
.
.
pasni, pasti turn saya akan ditanya 'kau bila pula?'
dan saya akan jawab, 'tunggu mama dan bapa saya carikan jodoh..hehhehe...'
.
.
.
.
ada kegilaan di situ ya.. ^_^
.
.
.
.
doakan saya bertemu kekasih Allah yang dapat membimbing saya ke arah yang benar.. aminn....

Love ^_^

2 comments:

Mel said...

Hye...dah follow juga..takpe nanti dah sampai jodoh kahwinlah tu ^^

Cik Kema said...

insyaAllah..pelan2 kan..heheheh