Sunday, October 14, 2012

Di sebalik 1 Murid 1 Sukan

Assalammualaikum w.b.t

again..hehehehhe...

semalam saya dan rakan-rakan saya bertugas sebagai pembantu pengadil di kompleks sukan proton city..
heheheh..
excited sebab first time pergi kompleks sukan tu..hehehhe...

kami bertugas kat gelanggang bola jaring dan jadi pembantu dekat sana untuk acara bola jaring..
Alhamdulillah tak berpanas macam kawan-kawan yang lain.. ;p

okaylah..sila lihat beberapa gambar GEDIK yang kami ambil..heheh


dengan mimie kat depan kompleks..masa ni tengah tunggu yang lain datang..hehehhe


ni bersama dengan Nik.. saya bertugas sebagai pencatat keputusan.. Nik ni, atlet sukma untuk game bola tampar..heheh


ni lah kami yang bertugas...masa ni dah habis bertugas dah..tengah tunggu orang datang ambil sambil tengok acara 4x100m..


saya dengan chiq.. hahaha... kenapa entah muka camtuh..tengah tunggu peserta rehat ni...
saya tengah check kalendar..hahah..


dengan chiq lagi si penjaga masa... susah kot budak-budak ni main.. tiga sebelah with 7 minutes game...hohoho


ngan nik ag.. heheheh....gambar menggedik.. jangan marah nik.. ;p

sebenarnya saya terfikir juga..
kalau zaman saya ni ada 1 murid, 1 sukan mesti saya antara wakilnya...
sebab masa zaman sekolah dulu saya hanya mementingkan akademik langsung tak main sukan..huhuhu..
so, memang tak sangka orang yang tak ada background main sukan boleh dapat kos pendidikan jasmani kan? heheheh..

pasnih,
saya berazam...
insyaAllah kalau saya da jadi cikgu..
saya tak mahu korbankan masa mengajar Pendidikan Jasmani n Kesihatan saya diambil oleh cikgu-cikgu matapelajaran teras... :)

sebab saya dah rasa betapa ruginya saya tak ambil kisah pasal matapelajaran ni masa sekolah dulu.. :'(

Love ^_^

No comments: