Friday, October 19, 2012

Apa Ku Rasa?



Assalammualaikum dan selamat berhari jumaat...

wahhh..rasa sangat selesa bercuti pada hari ini..
lecturer postpone kelas...
kalau tak, dah boleh jadi BUDAK KECIL balik...
biasalah kalau kelas pergerakan...heheh..

apa ku rasa??
definitely, saya tak tahu apa yang saya tengah rasa sekarang..
semua perasaan bercampur-baur..
ececece~~~ hehehe...

tadi ada ternampak something,
then tiba-tiba terfikir apa yang tengah saya rasa??
kalau anda, apa anda rasa jika anda berada di tempat saya...

marah, gembira, sedih, sakit hati, lucu..
saya tak tahu apa yang saya perlu rasa bila nampak hal tersebut..
hahahaha...

tapi..apa yang saya pasti..
saya sudah LUPAKAN DIA..
dan Allah s.w.t telah memakbulkan doa-doa saya dan doa ibu bapa serta adik-beradik saya setiap hari..
"ya Allah..kalau dia ditakdirkan untukku..dekatkanlah hatiku dengannya.. tetapi jika dia bukan untukku, permudahkanlah aku melupakan dia.."

ya...Allah sayangkan umatnya..
dan DIA berikan saya pertolongan untuk melupakan dia..
Alhamdulillah dalam masa 1 bulan 9 hari ni saya dipermudahkan untuk melupakan dia..

jangan risau...
saya tak berdendam..itu saya pasti..

dan jangan risau..
saya tak pernah mendoakan awak dan future wife awak benda yang buruk-buruk..
semoga perkahwinan anda berkekalan hingga ke syurga...AMIN...

Love ^_^

No comments: