Wednesday, October 24, 2012

alone : stronger


Assalammualaikum dan selamat petang...
dah minum petang belum...
lawat blog saya sambil minum petang okay... 
(saya suka update pada waktu petang.. ^_^)

single..
mungkin ada yang pelik bila saya kata saya single..
yaa..hahahha.. LOL*

saya sebenarnya selalu merendah diri apabila kawan-kawan dan family members tanya, "calon ada da belum?"
dan saya akan jawab.. "errmm..kawan tu ramailah..special tu tak ada lagi kut.. ^_~"

yaa..
memang baru sahaja yang menjadi 'single' tapi percintaan dalam tempoh yang sekejap boleh kah dianggap sebagai percintaan? atau cuma mainan perasaan? 
hahahaha...
fyi, my love story tak pernah dalam tempoh yang lama.. 
lawak tak?
nanti saya cerita kenapa.. ^_~

tapi,
honestly..
being single teach how to be strong...
heheheheh...

dan kadanggkala saya bergurau, "mungkin saya akan kahwin dengan buku kot..."
padahal...
saya bukannya rajin belajar pun.. ;p


Love ^_^

No comments: