Sunday, October 14, 2012

200 Pound Beauty



petang-petang minggu ni tambah dengan cuaca yang ala-ala kat korea ni..
saya pun tengok movie ni..

one of my fav movie..
first time tengok ni masa form 5..
masa tu tengah bercuti kat KL..hehehehe..
then, tengah duduk kat rumah aunty, aunty cakap "buyay, kau mesti tengok ni..confirm kau suka.."
dan saya pun tengoklah..

betul!
saya jatuh cinta dengan jalan cerita movie ini..

fyi,
dari dulu dan sampai sekarang..saya ni lack of self confident..
sebab?
saya sering rasa yang saya ni tak secantik orang lain..

satu ja yang buat saya yakin adalah MENYANYI..hehehe....
dan bila tengok movie ni...
saya sedar..
Allah itu maha adil..
dia ciptakan kita dengan ada kekurangan dan juga kelebihan...

mungkin saya tak dikurniakan kecantikan macam orang lain..
tak ada bentuk badan yang HOT macam orang lain..
tapi saya tetap bersyukur...
sebab Allah memberikan saya sesuatu yang belum tentu orang lain ada...
saya tetap bersyukur sebab ada family sebagai tulang belakang saya...

heheheh...
so, kita kenalah sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang... :)

Love ^_^

No comments: