Saturday, September 22, 2012

Jodoh..


"ma, pa..nanti kalau saya dah kerja, dah ada hidup sendiri tapi masih lagi tak berumah tangga..ma dengan pa jodohkanlah saya dengan sesiapa pun..saya terima.."

dulu ayat tu pernah keluar dari mulut saya..
tapi dalam masa yang sama, saya mencari pilihan hati saya sendiri..

heheheheh..
sengal kan cakap macam tu dengan ibubapa kita..
ya...parent saya sangat open soal ni..

tapi rasanya buat masa sekarang...
saya...tak terbuka hati lagi kut nak bercinta..
tapi tak tahulah kalau ada yang dapat mengetuk pintu hati saya ni buat masa terdekat kan..
wallahualam..

okayla..nak melantak..malas nak merepek..hihihi


Love ^_^

No comments: