Thursday, September 13, 2012

is it true?


mengikut pengalaman saya ianya betul..
yaa..
memang ada yang anggap saya EGO sebab tak mahu tunjuk kesedihan sendiri...
tapi saya ada sebab..

sebabnya
.
.
.
.
.
.
.
.

saya tak mahu kelihatan LEMAH terutamanya di hadapan mereka yang ingin lihat saya jatuh..

saya tak mahu orang yang sayangi saya nampak saya SEDIH seperti bapa, mama dan adik-beradik saya..

saya tak mahu layan semua itu sebab saya tahu ia akan menjejaskan emosi saya..

saya takkan biarkan mereka yang lukakan saya lihat yang mereka menang sebab hidup saya tak sesempurna dulu..

dan saya tahu Allah berikan saya sifat SABAR dan TABAH dalam apa juga keadaan.. saya perlu mensyukurinya...

so, guys...jangan layankan sangat kesedihan itu..
sebab mereka takkan kembali jika mereka bukan jodoh kita..
ya saya akui saya belum okay untuk 100%..
siapa yang dapat heal kelukaan dorang for only 4 days kan..
tak ada...
dan saya juga manusia biasa..
saya cuma mampu berdoa kepada Allah..

kesimpulannya, apa yang ustaz don tu cakap adalah benar..
saya suka menangis bila bersendirian..
tapi tidak ketika bersama rakan-rakan..
saya tak mahu bebankan mereka dengan masalah saya..

so, let's MOVE ON~~~ :)

Love ^_^