Friday, September 21, 2012

dulu..


dia pernah cakap kat saya yang dia suka sangat gambar saya yang ini (di atas)

semalam baru tukar gambar profile fb dengan gambar ni..
maybe sebab tu lah dia tegur dalam ruangan chat..

he: are u okay?
me: Alhamdulillah..
he: nice pic..sweet..
me: tq.. :)
he: don't be sad okay..
me: i'm okay don't worry..



saya tidak bersedih..
tapi kadang kala saya teringat tentang kita..
saya manusia biasa..bukan mudah melupakan sekelip mata..mungkin ya untuk awak..
tapi tidak untuk saya..
saya memerlukan bantuan untuk melupakan kenangan bersama awak...
saya perlukan Allah untuk tunjukkan saya jalan dan berikan saya kekuatan..

tapi..jangan risau..
saya tidak akan pernah memaksa awak kembali kepada saya..
saya tidak akan pernah merayu dan melutut untuk mendapatkan awak..
saya ingin lihat awak bahagia..itu sahaja...


saya cuma tahu dan pasti tentang ini..
Allah menyediakan yang terbaik buat kita berdua..
saya bukanlah yang terbaik untuk awak..
dan awak bukan yang terbaik untuk saya..



Love ^_^

No comments: