Wednesday, August 29, 2012

Kisah Di hari raya :)

Pada Syawal yang ke-7 family cik kema buat rumah terbuka..
(menyesal tak ambil gambar T_T)
pastu..ramai memang ramai member yang datang...happy gila lah!!

then datanglah dua orang kawan cik kema ni..
E and B (bukan nama sebenar..)
lepas beraya kat rumah kitorang, dorang bawa cik kema gi beraya kat rumah member kami seorang ni lagi SH..

dah minta kebenaran dari mama dan bapa..cik kema pun dibenarkan pergi dengan syarat. KEJAP AJE!! heheheh..
okay kitorang beraya kat rumah SH ni..paksa dia datang umah cik kema..

dalam perjalanan balik tu..
mula lah nak cerita kisah-kisah cinta dulu kan..

SH mula buka cerita...

SH: uishh..tau tak..semalam ada orang tu mengimbau kenangan silam..lama dorang berbual..
me: siapa..siapa..
SH: si E sama c M lah..

hahahah..cik kema bahan habislah E..hahahha..tiba-tiba dia cakap,

E: eh...si R mana ya?? (fyi, R tu my exbf... ;p)
me: haii..ntahlah..aku mesej suruh datang bukan dia balas...hehehe..
E: macam durang...masih kontek.... 

pastu ketawa-ketawa-ketawa lagi tiba-tiba ada lagi jadi bahan..

E: si S mana ya..hahahha...ha?? B, S mana?? (S pula exgf si B ni..)
B:aikna..siapa pula tu..aku tidak kenal pula...hahah..
me: deiii..pura-pura lagi ko tidak kenal siwimu tu..
SH: sepa tu si S???
me: (menerangkan siapa si S kepada si SH)
SH:ooo.ingat sudah aku..iya..mana sudah dia tu...
E: ko bising-bising sana SH, mana sudah si A (A is exbf si SH)hahhaha...
SH: aina..entah dia mana..lama sudah aku tak tahu tu...

actually..itulah orang-orang yang berkenaan dengan kisah monyet kami dulu..hahhaha..
tapi pembetulan R is not cinta monyet..sebab kami 'kawan' masa zaman dip dulu..
btw, kami kenal dari kecil lagi..hiihih..

p/s: cik kema takdak cinta monyet! ;p

Love ^_^

No comments: