Thursday, August 16, 2012

hahahaha..gelak habis!


hahahahahha,..gelak-gelak cik kema tengok gambar ni..
adoilaaa..
ni mesti kes suami isteri yang berebut nak balik kampung masing-masing masa raya kan..
Alhamdulillah..dua orang abang cik kema dah kahwin dan kedua-duanya sepakat dengan isteri masing-masing nak balik beraya mana dulu...
hehehe..yala..
dok dekat je pun..30 minit boleh sampai..

actually takut gak nanti-nanti jadi camni kan...
hehehe...
sebab tu lah bapa selalu pesan, "kalau boleh jangan pilih jauh-jauh ya.."

hehehe..insyaAllah bapa..

kepada yang masih dilema mana nak balik tu,
bincang elok-elok ek..
jangan pula masa raya tarik muka masam..hehheeh...



Love ^_^

No comments: