Tuesday, July 24, 2012

Senyumlah...


Assalammualaikum... ^_^

cerita kali ni adalah ketidakpuasan hati cik kema kepada diri cik kema sendiri..

kenapa cik kema susah sangat nak meluahkan perasaan marah cik kema??hohoho~~~

yes i'm ANGRY..
tapi cik kema just boleh cakap dalam hati...
malas nak cakap "kau tau! aku marah gila kat kau ni!!! kau sedar tak?"
tak boleh lah...huhuhuhu..

nak tunjuk cik kema marah tu, 
cik kema akan kurang bercakap dan tak boleh tengok muka orang tu.. itu yang paling ketara...

cik kema tak puas hati..kenapa cik kema tak boleh jadi macam orang lain yang boleh marah macam tu ja..
tapi tak mengapa lah..asalkan cik kema happy kan..hehehe.. 


p/s: dari hari tu lagi, asyik teringat benda tu..adoilaa..sakit jiwa macam ni..ya Allah berilah hambamu ini kekuatan..
Love ^_^

No comments: