Thursday, June 7, 2012

Spider - Relaku Pujuk



lagu kegemaran cik kema...huhuhu...
why???
dari dulu lagi memang suka lagu ni...
tapi,
bila dengar lagu ni..selali mengingatkan aku kat seseorang..
honestly, sampai sekarang sayang kat dia..
walaupun benda tu dah berlalu hampir 4 tahun..

kenapa??
sebab dia satu-satunya yang faham kat aku..
yang tahu apa aku rasa..
tapi silap sikit aje dari kami berdua..sampai kami boleh berpisah..
tak salahkan sesiapa..
memang salah kedua-dua..

sekarang bila kenangkan kembali,
memang tak pernah ada orang memahami aku macamana dia fahami aku..
tapi,
aku kena terima kenyataan yang kami tak ada jodoh..

dan aku berdoa semoga dia dipertemukan jodoh yang sesuai dengannya..
yang baik sepertinya..
dan yang sempurna sepertinya..
yang penting yang menyayanginya lebih daripada aku..

wow!jiwang..hahahah

p/s: cik kema mual ni..makan udang tadi..nak muntah!
Love ^_^

No comments: