Saturday, June 9, 2012

happy besday 20th cik kema!!

Assalammualaikum...
hahaha.. title tak leh blah..
actually nak rewind balik kejutan besday yang ke-20..
24th Sept 2010..hehehe...

pada mulanya, dah tahu yang akan kena prank malam tu oleh budak-budak rumah...
dan cik kema membawa diri ke rumah budak kelas..nak buat assignment konon..
tuan punya rumah Fatin dan Tyca..

masa sampai rumah tu a.k.a sejam sebelum kejadian..

Fatin: Akma, Fatin nak basuh baju lah..

cik kema: la..basuhlah..

Fatin: tapi Fatin tinggal sabun basuh baju kat kereta.. nanti teman amek boleh?

cik kema: haa..boleh..boleh..

kami pun meneruskan buat assignment..report ETR kami..tiba- tiba..

fatin: akma, jum teman amek sabun kat keta..

cik kema: JUM...

tengah turun tu, Fatin dan Tyca jalan belakang cik kema..sebaik je keluar dari pintu pagar nak g kereta.. BUsh!!!!!!

bertalu-talu, air busuk, tepung, telur..menimpa badan.. cik kema redha je kena kan...

ni lah jadinya...



macam kuih nak diuli kan..
orang yang kerjakan cik kema ni budak-budak rumah lah.. yana+awin+ika+kak mas dan lain-lain..hahahha..comel sangat!!

ini adalah kali terakhir sambut besday ngan member-member..oppss!! baju yang cik kema pakai tu sponsored by JPNR..heheh..sori..T_T

kek yang cik kema pegang tu sponsored by somebody.. ^_^

btw, thanks korang..sekarang ni rasa macam nak kena prank macam ni lagi..tapi dari koranglah..sebab HOTELIERS BATCH JUN 2008/ APR 2011 adalah yang TERBAIKKKKKK!!!

Love ^_^

4 comments:

farah comei :p said...

kalau xkena prank bukan hoteliers lahh

Cik Kema said...

hahahah..betul3...

nain said...

da xde prank da skarang :(

Cik Kema said...

rindu kan..huhuhu