Thursday, May 10, 2012

conversation with stranger

stranger: salam..hai!

me        : waalaikummussalam.. :)

stranger: sihat? nak ajak sembang boleh?

me        : Alhamdulillah sihat..

stranger: Asal mana? umur?

me       : Sabah. 22..

stranger: Samalah..saya 26..

me       : :)

stranger: ada no fon tak?

me       : tipulah kalau cakap takda kan.. kenapa?

stranger: bagi saya boleh?nak kenal-kenal..

me        : selalu pergi pejabat daerah ka?

stranger: kalau ada meeting selalu jugalah..

me        : kenal Datu Kamalun @ Datu Japarudin?

stranger: kenal juga..kenapa??

me        : Datu Kamalun tu bapa saya.. Datu Japarudin tu pakcik saya.. kalau nak no saya minta kat dorang..

stranger: ada pula gitu..susahlah camni...

me       : :)

p/s: sorry, saya terlalu berhati-hati dengan hal sebegini.. saya tahu mungkin niat awak baik..tapi tak cukup untuk meyakinkan saya yang niat awak baik.. saya tak bagi no fon kepada stranger.. ^_^

Love ^_^

No comments: