Thursday, April 5, 2012

Versus

Assalammualaikum dan selamat PAGI...!!
pagi sudaaa..heheheh...

VERSUS
topik pagi-pagi ni adalah versus...

tentu ramai antara korang yang pernah dibandingkan dengan orang lain..
sama ada perbandingan itu MENJATUHKAN atau MENAIKKAN anda..
hehehehe...
i know how it feel.. ^_^

as manusia yang tidak sempurna..
cik kema selalu dibandingkan dengan individu lain..ahaks!!
sorry, i;m not perfect but i'm LIMITED EDITION..
itu yang cik kema selalu tanamkan dalam minda cik kema.. 

walaupun tidak dianugerahkan wajah yang jelitawan dan secantik orang lain..
tapi..cik kema sangat bersyukur menjadi DG.NORHAYATUL AKMA BT DATU MOHD KAMALUN...
why??


saya BANGGA sebab saya tahu macamana nak MOTIVATE myself..
example, walaupun tak minat kos hotel..cik kema boleh juga genggam segulung diploma in hotel management untuk family cik kema.. <3


saya BANGGA sebab saya boleh MENYESUAIKAN diri dengan cepat..



saya BANGGA sebab saya boleh BERDIKARI..


saya BANGGA sebab saya still boleh senyum dan stay cool walaupun dalam hati.. ALLAH sahaja yang tahu.. hihihihi


saya BANGGA saya mempunyai FAMILY members yang sporting dan juga gila-gila..


saya BANGGA mempunyai HOTELIER's FAMILY yang sangat best dan sempoi!

last butt not least...


i have MUKA GARANG yang boleh buat orang takut..hahahhaha...
actually cik kema pun tak tau kenapa orang takut..
maybe sebab cik kema tak suka senyum kut..hikhikhik..
well, kalau tak kenal maka tak KENAL kan..hehhehe


pendek kata cik kema tetap bersyukur biarpun cik kema tak sesempurna yang lain..

"eh, ko ni gemuklaa.."
"cantik lagi dia dari kau.."
"cuba lembut sikit macam dia ni.."
n bla..bla..bla..

this is from my heart..

My outsides are cool
My insides are blue


You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make-up that M.A.C. can make
But if you can't look inside you
Find out who am I to
Be in a position to make me feel so damn unpretty


hehehehhe..sebenarnya apa yang mereka cakap sedikit sebanyak buat diri cik kema DOWN..
tapi sebagai motivated person...
i just take it easy..
hahahha...sebab cik kema tahu..
cik kema LIMITED EDITION..
kau ada????

Love ^_^

No comments: