Sunday, April 22, 2012

ku lepaskanmu..



SEMUA ORANG BERHAK UNTUK MENCARI KEBAHAGIAAN SENDIRI..
KAU DAN AKU JUGA BEGITU..
AKU LEPASKAN KAU KERANA KAU LEBIH BAHAGIA BEGITU..
KAU BERHAK UNTUK BAHAGIA..
WALAUPUN BUKAN BERSAMAKU..

hahahhah...ayat jiwang tak boleh tahan...
honestly, kita tak ada hak untuk halang seseorang itu bahagia..
jika dia bahagia bila bukan bersama kita..
kita seharusnya terima dan biarkan dia pergi...

kita patut sedar Allah telah merancang yang terbaik untuk kita..
kita perlu percaya...

"terima kasih kerana tidak memilih saya dan memberi saya peluang untuk mencari yang lebih baik dari awak.."

semua orang macamana sakitnya dia bahagia dengan orang lain..
tapi lagi sakit melihat orang yang kita sayangi terseksa dan tidak bahagia bersama kita..

"kalau awak jumpa seseorang yang lebih membahagiakan awak..tinggalkan sahaja saya..saya okay..as long as u happy.."

kata-kata keramat yang selalu bermain difikiranku...
tapi terasa amat sukar untuk meluahkannya..

tidak perlu untuk meluahkan..tunjuk dengan perbuatan..
sebab itu aku tidak mempertahankan sesuatu hubungan bila perpisahan berlaku..
kerana aku sangat menyayanginya dan melepaskan dia bahagia bersama orang lain..

"sayangi orang yang menyayangi kita dan bukan yang kita sayangi.."

betul kata mak saya kan...

"kerna aku cinta..aku lepaskan kau sama orang lain.."

betul juga lirik anak kampung by jimmy palikat..

"cinta tak semestinya memiliki.."

ini adalah reality yang perlu kita terima.. :)


p/s: hahahha..menjiwangkan diri pula..post ini tiada kaitan dengan hidup dan mati..hanya sekadar peringatan sahaja...
Love ^_^

2 comments:

cik milo kosong said...

aku nk nangis bace entry ko nie.. :(

Cik Kema said...

ika...sedih tiba2 jugak..huhuhu..