Wednesday, March 14, 2012

lelaki paling GENTLEMEN..

Assalammualaikum dan selamat pagi...
hehehehe...
da brekpes???
cik kema baru nak brekfes..biasala...hehehhe...

apakah kena mengena gambar di atas dan tajuk di atas..
ehehehe..kalau anda peminat setia UJANG..
mesti pernah baca cerita BLUES UNTUK AKU kan...hehehhe...

sebenarnya bukan itu yang cik kema nak cerita..heheheh...
cik kema ada soalan...

LELAKI PALING GENTLEMEN YANG PERNAH ANDA JUMPA???

heheheheh...
topik ni tiba-tiba kuar masa naik bas..hehehhe..
okaylah..

kalau cik kema lelaki paling gentlemen pernah cik kema jumpa masa zaman diploma dulu..
dia cakap gini ngan cik kema,
"BAGI SAYA NOMBOR TELEFON AYAH ATAU ABANG-ABANG AWAK..SAYA NAK MINTA IZIN DENGAN DORANG DULU AJAK AWAK KELUAR..."

ahaks!! wahai kaum hawa...
pernah tak anda ditanya soalan yang sama ketika seseorang nak ajak anda keluar??
hehehhehe...
serius, masa tu hati dah kembang macam bunga da..
kalau lambung sampai angkasa lepas kot..hahahhaha....

tapi yang salahnya cik kema lah...
cik kema tak bagi peluang kat orang tersebut..
biasalah..cik kema gabra sikit kalau dalam keadaan macam tu...hahahahha...
^_^


Love ^_^

No comments: