Monday, February 27, 2012

i'm LIBRA... u???


Assalammualaikum dan selamat pagi semuaaaaaa~~~~
macam ni lah kan hidup orang sabah bila nak switch masa kat semenanjung..pas subuh mesti tak boleh tidur..heheh...
so, cik kema nak lah kongsi gambar di atas tu kan...
buat inspirasi pepagi buta ni..hehehehhe..

saya berzodiak LIBRA..dan anda...???heheheh
so, NEVER LEAVE ME okay...
i can keep secrets, friendship and i can see ur tears..heheheh...
tapi rasanya ramai ja yang tinggalkan saya..hehhhe...
maybe mereka tak nampak kut...

tapi, jangan risau...
berapa banyak yang tinggalkan saya..
lebih banyak yang datang ke saya..heheheheh..
think positive..!!

so, pada semua LIBRA...saya nak kongsi ni...~~~


Tuan Libra selalu tampak halus, menarik, baik hati dan mudah bergaul. Diplomatis dan koperatif juga merupakan sifatnya. Ia bersedia melakukan apa saja untuk mencapai jiwa aman tenteram. Tapi ini juga penyebab dari keterlibatan konflik yang tiada habis-habisnya. Ia seorang idealis yang menginginkan segala sesuatu sempurna. Dan banyak orang mengatakan seorang Libra pemalas.
Tanda timbangan ini mencerminkan seorang Libra yang selalu memperhatikan manusia sekitarnya dan memperbandingkannya satu sama lain. Ia memperhatikan orang lain, tapi melupakan diri sendiri.
Penuh Keraguan, Bimbang, Adil Pandai Bermuka Dua, Memiliki Naluri Yang Kuat, Mempesona Nomor Keberuntungan : 8, 17, 22, 35, 39, 44
Aroma Keberuntungan : Peppermint, Kayu Pinus, Vanilla
Planet Yang Mengitari : Venus Bunga Keberuntungan: Bunga Violet
Warna Keberuntungan : Biru
Batu Keberuntungan : Batu Pirus/Permata
Elemen Keberuntungan : Udara
Pasangan Serasi : Aries
 Para libra sangat menawan, sulit ditebak, dan memiliki inteligensi yang tinggi; mereka dapat bekerja sama dan adil, namun penuh kebimbangan dan selalu mencari ketenangan batin. Mereka selalu kawatir pada hari ini dan selalu melakukan apapun juga untuk memenuhi kebutuhannya. Mereka suka bekerja sama daripada bekerja sendiri. Mereka haus akan pengetahuan dan memiliki minat yang besar pada bidang kehumasan dan kejiwaan. Mereka selau tampil sebagai pembawa damai dan jarang mudah marah, namun apabila marah, mereka dapat membuat orang di sekitarnya gemetar ketakutan. Cita rasa Libra klasik dan mereka menyukai kombinasi antara kesederhanaan dan kesempurnaan. Keragu-raguan mereka adalah langkah mundur terbesar bagi mereka. Tidak hanya membuat mereka kehilangan kesempatan tetapi juga membuat mereka yang berhubungan dengan Libra menjadi bingung. Mereka memiliki keinginan yang besar untuk menjaga segala sesuatunya tetap harmonis dan bersedia berkorban untuk mendapatkannya. Mereka mempunyai jiwa seni, keindahan, dan rencana. Ini semua membantu Libra dalam mencapai apa yang telah mereka tetapkan. Dalam menyelesaikan tugasnya, Libra selalu berhasil berkompromi dan membujuk orang lain untuk melakukan perbuatan sesuai dengan kehendaknya.

Asmara para Libra: Para Libra akan mengerjakan apa saja demi memuaskan pasangannya. Mereka tertarik pada individual yang cantik/tampan. Para Libra tidak suka kata-kata kotor, penampilan yang sembrono atau prilaku buruk dari pasangannya. Para Libra tidak suka menyakiti orang lain. Keagungan, kemurahan hatinya dan pesonanya akan selalu menarik orang di dekatnya. Rasa aman yang didapatnya akan membuatnya bahagia.

bangga jadi seorang LIBRA..
namun.....

SEORANG LIBRA AMAT SUKAR UNTUK MENENTUKAN PILIHAN SENDIRI DAN MENGALAMI KESULITAN UNTUK MEMAHAMI DIRI SENDIRI..
KERANA,
SELALU MEMIKIRKAN TENTANG KEBAIKAN DAN KEBURUKAN SESUATU PERKARA..
LIBRA JUGA SANGAT SUKAR UNTUK DIFAHAMI DAN PENUH RAHSIA...

agak seram kan...hehehhehehe.. ;p
rasanya part keburukan tu...betul kut...cik kema macam tu la...
i'm so COMPLICATED person...
no one can understand me..
sebab tu la kut ada yang give up nak jadi special one in my life..hahahah.. ;p

Love ^_^

No comments: