Wednesday, February 22, 2012

GAMBAR-sekitar permulaan di UPSI

seperti yang cik kema janjikan..
nah, tengoklah.. ^_^





haaa..ni la housemate cik kema..nampak tak??cik kema adalah manusia paling besar..heheheh...
masa ni kulit da mula jadi tanned...hehehe




yang ni gambar masa nak angkat ikrar...terus teringat zaman sekolah..hahah


cik kema dan nurul

dengan naqiah

dengan ownie..









yang ni before cik kema berangkat ke tanjung malim..last picture kat sabah..

jeng..jeng..jeng..ni kampus baru..besar gedabak...


yang ni bukan kad matrik..ini sekadar name tag sementara masa minggu suai kenal..heheh

yang ni masa malam buat persembahan sketsa muzikal..tak sangka lak upsi ni ada gak band.. yang cik kema pegang tu hadiah tempat pertama pertandingan band.heheh


sorilah...serabut sikit..tak tahu camana nak susun kan..hahaha
p/s: besau2 dan tanned camni pun ada jugak yang berminat..hahahha...

Love ^_^

No comments: