Saturday, January 7, 2012

What The H's going on!


hey again!!
mak aii..cik kema mencarutkah kat atas tu..
eiii...
tak sopan betul anak dara ni...
actually H= Hancur..
hahah..saja.nak ganting that 'H' bukan perkataan sebenar tu..
tak sedap pula nak dengar kan..


okay, what's going on??
sampai cik kema tak update blog semalam...
nak tau???

semalam semua benda cik kema buat serba tak betul..tension betul la..
nak tau apa??

1. nak buat jus sunquick, cik kem letak apa?? KARI!! kat dalam gelas tu...
2. basuk pinggan dan mangkuk kat dapur..u know?? semua sudu-sudu habis jatuh!
3. ambil pisau nak potong bawang..tau ambil apa?? SUDU!!!! macam mana nak potong..
4. tendang kayu pemotong ikan..OMG!!sakit....bengkak balik kaki cik kema..

cik kema tak tau apa yang berlaku dekat cik kema sampai jadi camtu sekali..
maybe penangan tengok cerita BODYGUARD kut...
hmmm..~_~
Love ^_^

4 comments:

blogtilldrop said...

napa begitu sekalikkk... hehehe... repay ur visit.. Err nama hotel tu Zarra Boutique Hotel Entry pilihan: Cuti-cuti Family

Cik Kema said...

orait...thnx tau.. :)

EmpayarUtama said...

Errrr... amik mc blogging seminggu :)
Pastu blogging balik

Cik Kema said...

hahahah..empayar utama..kalo mc blogging..bole gile d buatnye..hahahah