Thursday, December 15, 2011

Cik Kema tak sombong, cuma berhati-hati..

hye people!!heheh..
first of all cik kema nak sampaikan yang cerita PaRIs HILTON CONVERT TO MUSLIM JUST RUMORS..damn la orang-orang yang sebar cerita tu..cik kema pun terikut sekali nak sebar cerita dia masuk islam tu...hmm..

btw,
cik kema nak mai habaq sat cik kema bukan sombong naa..tapi cik kema berhati-hati..if korang pernah dengar lagu FYNN JAMAL 150 juta kali cinta ada bait-bait camnih..

"Aku lebih bengis dari sang naga..Tapi bisa nangis semata demi cinta....Suaraku keras tak berbahasa...Kerna aku rimas gedik mengada-ngada.."

ha..lirik tu betul-betul menunjukkan cik kema..hahahaha...cik kema honestly tak suka nak mengada-ngada and macam ambil perhatian kat lelaki..hahahah...
sebab tu sometimes ada kawan-kawan lelaki cik kema ni cakap kat cik kema "wei, aku ingat ko anti lelaki..before aku rapat ngan ko aku tengok ko tak pernah pun senyum kat aku.."

hahahah..itulah maknanya KALAU TAK KENAL,MAKA TAK KENAL KAN..cik kema ni memang nampak sombong sebab sejak azalinya cik kema tak suka senyum..hahah..means, senyum kat orang-orang yang tak berkenaan ya...
bukannya apa..cik kema ni bukan jenis yang senang dan cepat mesra dengan kaum adam ni..hahahah...cik kema cuma nak berhati-hati..bak kata orang pengalaman lalu tu..jadikan pengajaran..tak dak..heheheh..

tapi bila da kenal tu...hmmm..agak-agak macam mana??heheh..cik kema akan jadi seorang member yang sangat kamceng!jadi pendengar yang TEGAR..bolehla...jadi PENASIHAT?? hmm..bolehlah juga..hahahah..
but, i'm not PERFECT..if u want to be my buddies..so please accept me for who i am..don't u dare change me..hahaah.. (sorryla cik kema tak pandai nak cakap omputih..broken tu boleh leee..hahahah)

orai ya kawan-kawan..cik kema tak sombong tau..hahahah.. ;p

Love ^_^

No comments: